مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-04سياسي

فارس من| تولی گری پارک ها برعهده شهرداری است


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: منابع طبیعی متولی پارک های جنگلی است که با هرگونه فعل و انفعال از قبیل قطع درخت، برداشت خاک و مخلوط و خاک برگ و حتی تجاوز و تصرف زمین با قاطعیت برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی هدایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان چرا حریم پارک های عمومی سلمان شهر مازندران به اشخاص واگذار می شود؟   در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

سینا عبدی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: پارک های شهری که در محدوده حریم قانونی شهرها واقع شده اند عموما در تولی گری شهرداری ها قرار دارند.

وی افزود: منابع طبیعی متولی پارک های جنگلی است که با هرگونه فعل و انفعال از قبیل قطع درخت، برداشت خاک و مخلوط و خاک برگ و حتی تجاوز و تصرف زمین با قاطعیت برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی هدایت می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد تصریح کرد: از همه مردم عزیز طلب همکاری می کنیم که هرگونه اخبار درخصوص تخلف در پارک ها، جنگل ها و مراتع را به شماره 1504 اطلاع دهند تا ماموران منابع طبیعی در سریع ترین زمان برخورد مناسب با این گونه افراد را انجام و دست آنان را از بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تولی گری پارک ها برعهده شهرداری است

فارس من| تولی گری پارک ها برعهده شهرداری است